Minik-japonum-05 Selam kızlar . Normalde 10+4 günlük hamileyim ultrason kağıdında 11+4 yazıyo cinsiyet tahmini yaptı doktorum eşime sürpriz yapmak istiyorum sizce biraz daha beklemelimiyim . Bu arada ilk hamileliğimde 11.haftafa tahminde bulundu ve doğru çıkmıştı