gamzosgamzos Ccc01 bunu çok araştırdım kimi doktor boyatabilirsin diyor kimi doktor boyatma taraftarı değil ben risk almadım kızım 14 aylık boyamadim zaten beyazimda yok ama çevremde çok boyatan arkadaşım oldu emzirirken bir zararını görmediler
Ccc01 gamzosgamzos benim saçımda çok beyaz var. Hamileyken uzun süre boyatmadım. Ama sonra 1 kez boyattım hamileliğin son haftalarında. Çünkü beyazlar psikolojimi çok etkiliyor.