Mervemerve45 Merhaba kızlar bu sabah uyandığımda uyku sersemliği ile ayaklarımı gerdim tam kollarımla da esneyecekken durdum. Bu sakıncalı Bi hareket mi
birannis_ Mervemerve45 valla bende sürekli yapıyorum annem gördüğünde çok kızıyor ama istemsizce oluyor çok şükür bugünlere kadar sorunsuz geldik bişi olmadı ama dikkat edilmesi gerekiyormuş sanırım sıkıntılı bir hareketmiş ama ne açıdan hiç sormadım
baybarsmom Mervemerve45 bende yapıyorum sabahları ayaklarımı geriyorum yatarken ama durmadan yapmadığımız için bir sorun olmaz ya ben sadece yuksek yerlere uzanmamaya çalışıyorum o kadar