Aslibali Vga16 benim de on duvar. Doktor şu Zana kadar hiç problemden bahsetmedi. Plasentanın konumunu bilgi veriyor. İnternette de olumsu bilgi görmedim.
anapanda12 Vga16 benimde ön duvarda 3. Gebeliğim diğer ikisindede ön duvardaydı rahim ağzına yakın olmadıkça sorun yok
Plutosdaughter Vga16 bende doktoruma sordum. Benimde ön duvarda. Olumsuz bi şey demedi tam tersine önemli olan rahmi kapatmaması konumu iyi dedi