eliiif Merhaba anneler, bu sut sagma pompasi cok gerekli bisey mi, herkes almali mi? Hangi durumlarda ise yariyor ve hangi markayi oneriyorsunuz?
doganursezmag eliiif Hazır cuma indirimi varken kaçırmayın bence de alın. Ben yakın arkadaşınki kullanıcam. Ama gebe okulunda hep bebek emdikten sonra göğüste kalan sütü sağmanız gerekiyor hem beyne uyarı gider sütünüz artar hemde mastit olmazsınız dediler
CansuOztomurcuk eliiif Sütün fazlaysa göğüslere ağrı yapmasın diye sağıp boşaltmak gerekiyormuş. Sütün az geliyorsa da nasıl emzirdikçe sütün artıyorsa sık sık sağıp da sütün artmasını sağlıyormuşsun. Diyorlar. 🙄 O yüzden ben aldım.
Hulya06 eliiif Bence gerekli canım göğüste fazla süt olunca sağmak gerekiyormuş yoksa ağri ve iltihaplanma oluyormuş.Bende baya araştırdim çevremin tavsiyesi üzerine elektirikli lansinoh göğüs pompasi aldim ins memnun kalirim bende😊
Pamugumgeliyor eliiif ben sutum olmazsa felan die degilde , disarda emziremeyecegim ortamlarda onceden sutu sagip biberone koyup emziremedigim ortamda biberonla icirmek icin aldim
Mrtnurr İlk zamanlar kimsenin sütü tam anlamıyla gelmiyor bence oyüzden gereklidir diye düşünüyorum ve bende alıcam elektrikli daha kullanışlı diyorlar
eliiif Anca girebildim tesekkurler cevaplariniz icin. Bende cok yerde cok gerekli bisey oldugunu okuyorum ama annem olsun kayin validem olsun gereksiz goruyolar neymis eskiden sut sagma pompasi mi varmis ben alcam diyorum hevesimi kirmak icin ellerinden geleni yapiyolar eski kafalilar sinir oluyorum
Nergs199 eliiif aynn benimkilerde aynı si .bende normal elle yapılan pompolardan aldım weenin artık ise yararmi bilmiyorumm🤔
Hamishlik Eğer ankaradaysanız kiralamak mantıklı 230lira aylık profesyonel makina medela süt sağma makinası die geçio bilginiz olsun
eliiif Tesekkurler Hamishlik 1ay icin 230lira vermektense 50-100 ustune koyup almak daha mantikli bence
Masha Ben ameda lactaline aldım ikili, elektrikli. Biraz pahalı diğerlerine göre ama ömürlük diyorlar. Birkaç çocuğum olursa veya kardeşlerimin çocuklarına verirsem kiradan daha karlı olur bence. Süt artırıcı özelliği varmış bebeğin emiş şeklini ve hızını taklit edebildigi için. Aynı anda 10 dakikada iki memeyi birden sagabiliyormus.
Elif4334 eliiif bence kesinlikle alınmalı kızım erkenden doğdu ve çooook işime yaradı ikisinden de aldık allah korusun gününde doğsa da kuveze girebiliyolar yine lazım olur