Sevimkayaa Kızlar zeynep kamilden randevu alacağım ama bölümlerden pek anlamıyorum. Gebe izlem den mi almalıyım yoksa jinekolojiden mi ? Jinekoloji ( kadın hastalıkları, adet düzensizlikleri, kanamalar, tümörler) bu şekilde bir ibare yazıyor jinekoloji de.
Yenibirannee Sevimkayaa kadin dogum bolumunden almalisiniz. Paragraf içerisinde yazıyor gebe olanlar yada gebeler hariç sadece jinekolog diye. Siz gebe olanlar yazandan alacaksiniz 🌸