Smlaa bende 31. Haftadayım iki gün önce benimde böyle kasıklarımda bir ağrı 3 sat çektim geçmeyince artık doktoruma yazdım gittim baktı her şey normal dedi sancı çıkmadı. Yalnız eğilip kalkmıştım evde bir şeyler yapmıştım ondan olabileceğini söyledi. Rahatlamam için serum taktırdı. İyim Şuan çok şükür. Dikkat edin bir şeyler yaptıysanız oda etkileyebilir. Gaz sancısı da bazen öyle yapıyor.