Kızlar merhaba. Daha evvel farklı bir demir ilacı kullanıyordum ama ağzımda çok kötü bir tat bırakıyordu. Dün doktorum değiştirdi. Fertamir verdi. Suda eritip içiyorum. İlk defa bu sabah içtim ama aşırı tatlı. Benim de şeker problemim var. Acaba etkiler mi? Bir de şeker problemi olup bu ilacı kullanan var mı?