omeragah 34+1 haftalığım kızlar mide bulantısı ile uyandım sanki ilk haftalardaki gibi çok kötü midem bulanıyor nedeni ne olabilir doğum belirtisi mi
Zzeyynep04 omeragah doğum belirtisi değil canım bazı annelerde öyle olması normal çok aşırı aşırı kusuyorsan doktora gidebilirsin.
Mrvsmt Bende aynı durumdayım idrar yolu enfeksiyonu olabilir o da mide bulantısı yapıyor tansiyonu da takip etmelisiniz
Mrvsmt omeragah benimde mide yanmam 10 gündür filan yok diyebilirim arada çok nadir mide bulantım da idrar yolu enfeksiyonum dan kaynaklı oldu 1 hafta önce bi şase ilaç kullandım şimdi de mantar için fitil kullanıyorum bulantım geçti çok şükür