--alperen-2023-- ben çok acıkmıştım sabah kontrole gittim acil sezeryana alındım sabah kahvaltı yapmıştım dr bir şey yiyip içme dedi akşam 8 de sezeryan oldum aneztesi uzmanı sormak istediğin bir şey var mı dedi ne zaman yemek yiyebilirim demiştim 😂 benim için sakıncası yok çıkınca yiyebilirsin dedi ama ebeler vermedi bir kaç saat komplikasyon olursa tekrar operasyona alınmak zorunda kalırsın diye vermiyorlarmış çok az çorba getirmişlerdi ilk ama ben ikramlıklardan yemiştim 😂