Tomrisinizi Sibeltolga ben hissettim valla giderek guclendi o sekilde iyice emin oldum bebegim olduguna. hamilenin gobek bolgesi yagsizsa erken hissedilirmis zaten 🤰💃
Chan Tomrisinizi Bence onunla da alakalı değil. Göbeğim vardı ve 14. Haftalarda seğirme olarak hissetmeye başladım. 19. Haftada tekmeler başladı 🤷🏼♀️
53nur Bizde 25+2 haftalığız kıpır kıpırız çok hareketli bir bebek ve 22 haftalık detaylıya girdiğimde kıpır kıpırdı doktorum yandınız demişti ☺️ Ve 16 haftalıkken çok net şekilde hissetmelere başlamıştım şimdide dışardaki insanlar net olarak izliyor oğlumu ☺️❤️
Selim_Alparslan babyince benimki çok düzensizleşti ya bazen çok hareketliydi 3 gündür az acaba gitsem mi doktora 😞