Benim 1 ay 5 günlük oğlum var. Ve doğduktan 3 gün sonra sarılıga düştü şu zaman oldu daha da geçmedi.yüzünde ve göz çevresinde görüyorum. Annesütü ile besleniyor kilo da alıyor beslenmesinde sıkıntı yok ama sarılıgı neden geçmedi. Bu durumu yaşayan varmı