Merhaba 25. Haftamıza girdik bugün . Doktorum rahim agzımın kısa olduğunu (33mm imiş)söyledi progestana başladık fitil olarak. Çok çok dikkatli olmam gerektiğini söyledi. 4 tane riskden bahsetti bunlardan birini yaşarsan hemen gel dedi. Gözüm çok korktu gerçekten. Böyle bi durum yaşayan var mı