Oznur_ece65 Gamzefarukk 😂😂😂Sakin ol şampiyon dualarım seninle sağlıkla al kucağına doğumdan sonra da mutlaka yazmak isterim nasıl olduğunu sende bizi ihmal etme
Oznur_ece65 nerminnn_ geçer geçer o kadar gün geçmiş 54 gün mü geçmez 😂Bi bakmışsın bebeğin kucağında 54 günlük 🥰
Anonim3447 Papatyaaa__ bizim 23 temmuz son gün için söylenen ama doktorda bende o kadar bekleyeceğini düşünmüyoruz
Oznur_ece65 sevcanbyhtn normal düşünüyorum yarın kontrolüm var çok şükür şimdiye kadar sıkıntısı olmadı bakalım yarın neler olacak sadece kan uyuşmazlığımız var eşimle onun da iğnesini vurdum mu tamam😂💜sizin peki normal mi sezeryan mı
sevcanbyhtn Oznur_ece65 benim 3. Dogumum ama ilk istege bagli sezeryan olacak diger 2si normaldi kotu bir kurtaj yasadim gecen sene catala bakamiyorum bile yoksa normal dogum saglikli olan aslinda bizdede uyusmazlik var haftaya igne olucam bende😊
Ozdmr27 Oznur_ece65 insallah canim ilk doğumum 33 haftalik erken olmuştu cok şükür oglum iyi 3 buçuk yaşında inşallah bu zamanında saglikla doğar 2😊
Oznur_ece65 Heyzilwq Amin inşallah canım sende sağlıkla al kucağına inşallah mutlaka yaz doğumdan sonra 🥰🥰