Kızlar selam bi kaç gündür belim çok ciddi ağrıyor ağlamaktan helak oldum diyebilirim. Rahimde batma hissi de var. Aynı sorunu yaşayan var mı 35e girmek üzereyiz. Uyku deseniz ağrıdan uyuyamıyorum zaten. Bir çözüm öneriniz var mı doğum sancısı değildir herhalde değil mi