hanimlar selam 30+4 haftalik hamileyim normalde hep normal seyrinde hatta bazen dusuk olan tansiyonum dun ilk defa yukseldi 13-8di en son geri dusmedi bir yandan tansiyondan korkuyorum cunku asiri odemim var bu sabahda asiri bas agrisi ve ishalle uyandim ne yapmam gerek bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacim var