Kızlar günaydın
Beta hcg değerlerim
11haziran 33.4
14haziran 210
16 haziran 540
(Bugün de normalde adet günüm) sizce artış iyi mi ? Daha beta testi vermeye gerek var mı,bir de keseyi ne zaman görürüm acaba? Bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum teşekkür ederim:)