Dün kontrole gittiğimde doktor muayene etti 3 cm olmuş dedi 38 de gittiğim de 1 cm demişti ama süreç neden bu kadar yavaş gidiyor anlamadım ara ara kasılmalar oluyor ama öyle şiddetli değil doğumu hızlandırmak ve kolaylaştırmak istiyorum ne yapmalıyım 2. Gebelik ilki beni çok zorlamıştı suni sancı almıştım açılmam yoktu bunda evde sancı çekip öyle gitmek istiyorum ama açılmayı biraz daha hızlandırmak için bişeyler yapmam lazım fikirlerinize ihtiyacım var 🙏