Yagmurfatih doktorum belden karnına doğru gelen bi ağrı olucak, zaten anlıcaksın onun farklı bi ağrı olduğunu demişti. Belden karna doğru gelip karında toplanacak dedi. Nişan gelmesi bizim için önemli değil, suyun geldiğinde bir de eğer kanama yoğun olursa hemen hastaneye gel yoksa sancılarını evde karşıla 5 dk da bire düitüğü zaman hastaneye gel demişti. Bu kadar 🤷🏼♀️