Kızlar 17 gün önce sezaryen oldum doğum sonrası odamda kanamama bakıldı taburcu olduktan 3-4 gün sonra da doktor kontrolüne gittiğimde dikişlerimin ve rahmin gayet iyi durumda olduğunu söyledi, kanamama azar azar geliyordu hala oluk oluk gelmiyor ancak dün gece et parçası gibi büyük bir pıhtı geldi, hafta sonu olduğu için doktorumla iletişime girip gitmem pek mümkün değil aynı şekilde sağlık ocağı da kapalı, böyle bir şey başına gelen oldu mu doktorunuz ne dedi normal kabul edilen bir durum mu