nur_bebek34 Arkadaşlar 38 haftalık gebeyim. bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor. Daha önce Detaylıda böyle bişey söylenilmemişti lütfen inceler misiniz detaylıda da kafası önde cıkmıs mı. Eğer cıkmıssa doktor neden söylemedi ona göre yediklerime falan dikkat ederdim.
TTtutku nur_bebek34 kafasının büyük olması problem yada tehlike değilki ayrıca ultrason tahmini bi sonuç benimkinede öyle dediler bi doğdu cücük gibi kafası var korkacak bişey değil
Gumus25 nur_bebek34 genel olarak ölçümleri 1 hafta ileride çıkmış anladığım kadarıyla ama Bi problem değil zaten 2 haftaya kadar önde ya da geride olabiliyor. Genetik de olabilir kafa büyüklüğü 🙏
Bet1 nur_bebek34 ultrosonlarda yanılma payı oluyor. Genel olarak bir hafta kadar önde çıkmış ama oda sorun teşkil etmez genelde 3 haftaya kadar ileri ya da geri olması pek önemli değil. Hemde kafasi yediklerinize ictiklerinizle alakalı bir durum değil. Bence önemli bir durum yok
nur_bebek34 Gumus25 evet bir hafta hep ilerideydi ama normal doğum düşündüğüm için kafası çok büyük olması engel olabilir sanırım. İnşallah bir sıkıntı yoktur.
Sbll16 Merhabaa evet kafası yaklaşık 11 gün ilerde çıkmış ama doktor eğer bir sıkıntı görseydi söylerdi genetik bir kafa büyüklüğü olabilir zaten bu ölçüler mm kadar fark ediliyor, ense kalınlığı da normalse bir sıkıntı yoktur, içinizi ferah tutunn
Sbll16 Sbll16 ayrıca bebeğinizin karın çevresi de ileride korkulacak bir şey yok gerçekten adet tarihinizde bile bir yanlışlık olabilir
nur_bebek34 Sbll16 ense kalınlığı normal mi. Doktorum kafası 39 la uyumlu dedi daha büyürse normal doğum zor olur demişti
Sbll16 nur_bebek34 ikili tarama testini yaptırmış mıydınız ? O testin amacı zaten ense kalınlığına vs bakmak eğer o zaman sonuçlarınız temiz çıkmışsa zaten normaldir
Gumus25 nur_bebek34 sağlığı yerinde olsun 😊 41 haftaya kadar normal doğum yapanlar oluyor sizin de olur belki akışa bırakın bence zaten bazen ne istesek boş kendiliğinden gelişiyor olaylar