Bet1 Valla ben bugüne kadar hamile olduğumu bile anlamadan geldim diyebilirim ara ara ufak tefek ağrı sancı oluyodu ama dayanabiliyodum geçiyodu geçen haftalarda minik pembemsi akıntım olmuştu doktora gittim 2 cm açılman var dedi ama sezeryan olacağım için umursamadı eve yolladı pazartesi de 4 saat uçak yolculuğum vardı evime geldim geleli çok rahatsızım ayaklarım zaten davul gibi sürekli kasık ağrısı sık idrar mide yanması bulantısı gece desen asla uyuyamıyorum ve dediğim gibi iki büklüm edecek şekilde ansızın iğne batması gibi bi şey oluyo sancı bu mu bilmiyorum ama nst sancım çıkar da yatırırlar diye çok korkuyorum gitmekten daha çok çok erken🥹