iklima_crz Arkadaşlar 33. Haftadayim acile gittim suyun biraz fazla dedi sizde olan varmi nedenini soramadım
siyabe iklima_crz biraz fazla ise sıkıntı çıkmaz ama çok fazla ise kesinlikle doktoruna danış gorumceminki de fazlaydı şuanda çocuk doğdu doğalı 4 aydır kuveste yatıyor gelişmemiş asla
birannis_ iklima_crz aynı sorun bendede var şekerden dolayı olan bir durum hatta karın çevrem 1 haftada önde gidiyormuş o kısmı pek anlayamadım ama suyumun fazla şekerim ve tansiyonum da olduğu için dikkat etmek gerekiyormuş