SevgiUlucay bende 14e kadar hiç kilo almamıştım dr artık her gelişimde en az 1 kilo almalısın dedi. Bunu duyduktan sonra 3 kilo aldım 😂şimdi 19dayız . Aslında kilo almak hele ki ilk aylarda çokta gerekli değil gibi. Ben şu an aşırı pişmanım. Abartarak yediğim için. Şimdi de kontrol edemiyorum iştahım öyle bir açıldı ki anlatamam sofradan aç kalkıyorum üst üste bir şeyler yemek istiyorum . Biryerden sonra mesela 7.aydan sonra zaten istemeden bir sürü kilo alınıyor bizim haftalar erken daha :(