Alimenur Syma_07 6 gün var dolmasına 39+1 olduk anam vala doktor bile ümitsiz geleceğine 14günğ var en geç diyor yaşında çıkarcaz kızı
Syma_07 Alimenur benimde 35 günüm var ama sanki agırlasmadim karnım o kadar çıkmadı doguracakmisim gibi gelmiyor 😂
Semaakkaya Syma_07 bende de durum aynı yaa karnım cok büyümedi öyle dediğiniz gibi 42 günüm var benimde
Alimenur Syma_07 valla benim bi aralar ümidim vardı şimdi artık çocuğun çıkacağını bile düşünmüyorum 😂😂 Sanki hep orda yaşayacak gibi
motherlion01 Syma_07 valla benimde 37 gün diyor ama sanki bizim oğlanda inatçı çıkacak geç gelecek gibi hissediyorum 😂
Yenibirannee Deletedmom_116 ayy gözün aydin kuzum benimm ❤️❤️❤️ sağlıkla aldın kucağına bakk.. ömrü kaderi güzel olsunn
Semaakkaya Syma_07 inanın bende bilmiyorum 😀 karnın cok aşagıda hiç doğurcakmış gibi değilsin diyorlar bende şüpheye düştüm acaba benim mi öyle diye bebeğim gelişmiyor mu diye düşündüm ama sorun yoktur sanırım doktorunuz bir sey dedi mi
Syma_07 Semaakkaya gobegim var ama o kadar değil bebeğim çok kilolu değil ama geriden de gelmiyor haftasıyla uyumlu babası gibi minyon biraz
AyFa1608 Deletedmom_116 yaa sen şaka mısın bu neee maşallah size ❤️ ayy sonunda valla seninle beraber bende bi kere doğurdum neredeyse 🤣 güle güle büyüt canım benim maşallah 😅