Melikenl Bebeginizin hareketleri nasıl benim ilk bebeğimde sızıntı vardı artık kontrolden bir kaç gün önce hareketleri baya azalmıştı bende hamileliğin sonlarında hareketi azalıyor yeri darlastigi için dediklerinde kontrolü beklemiştim doktor suyun bitmiş gibi birşey seni doğuma alalım dedi 39+3 te suni ile doğum yaptım çok şükür birşey olmadı ama ihmal etme bir de ben bir iki gün öncesinde sabaha karşı sancilanmıstım lavobaya gittim birden sancım kesildi herkes orada suyun çoğu gelmiş olabilir dedi ilk defa yaşadığım için anlamamıştım bir de herkes bana suyun gelirken tutamazsın falan demişlerdi ben normal lavaboya gider gibi gittim bunları seni korkutmak için söylemiyorum sadece ihmal etme bebeği takipte kal hamileliğin sonlarında akıntı da çok oluyor belki odur belki korkulacak bir şey yoktur sadece yaşadığım şeyi sana bir bilgi olsun diye anlattım ve şöyle söyleyeyim ikinci gebeligimdeyim ve o suyun nasıl bitmiş olduğunu hala anlamadım herkes bu sefer tecrübe kazandın diyor ama anlayamadım ki yine yaşarsam anlar mıyım ben bile bilmiyorum