Mehtapp42 Merhaba,38.4 haftalık hamileyim dünden beri lavabodan çıkamıyorum saat başı kalktım. Çok kötüyüm…. Doğumun habercisi diyorlar doğru mu ? Bide ne iyi gelir fikir verirseniz sevinirim :( benim gibi olan var mı ?
Minnosunannesi16 Mehtapp42 ay bu been 38+2 deyim aynı şekilde sebebini çözemiyorum bende internetten baktım bazı kadınlarda doğum öncesi oluyormuş ama sulardan da şüpheliyim hazır su içiyorum suan
Sedaseriner Mehtapp42 nişasta li su iç hemen kesiyor. Eğer kesmezse akşama doğru bi daha bir çay bardağı kadar ic