Mrtnurr hayır iki isimde güzel ama berre hüda olarak daha kulağa hoş gelir gibime geliyor
Benimde oğlum olucak adına demir eymen koyucam kısmetse bizide çok eleştirdiler demir die isim olmazmış falan filan beğenmeyenin paşa gönlü bilir hiç umursamam
Kızımdada aynı şekilde ecrinin yanına hafsa koydugumuzda hafsa tuhaf gelmişti ama şimdi çok yaygın bi isim