Kubrarmz Günaydın kızlar. 35+3 haftalık olduk. Bı 2-3 gündür bıçak saplanır gibi anı acılar hissediyorum genital bölgemde direk. Adet sancısı gibi ama bu daha beter. Anlık bacaklarım uyuşuyor . Sizdede olan var mı .
Bet1 Kubrarmz 35+5 im bende bel ağrısı başladı dünden beri bıçak daplanma ağrısının yanında birde ayaklarım çok kötü ağrıyor üstüne basamiyorum sabahtan beri acısına uyandım. Ama benm nst de sancım da çıkıyor.
gizem_zybk Kubrarmz bende 34 haftaligim vajinamda değil ama ara ara sırtıma ve karnıma giren ağrılar oluyor böyle birden elektrik çarpması gibi bıçak sağlanması gibi anlık ama acılı bişey yalancı sancılar mi ne diyolar ya belki onlardır vajinamda da ağrı oluyor benimde ama şiddetli değil böyle
Lagerthha Kubrarmz normal Kubrarmz normal ilerleyen zamanda dahada fazla olabiliyor ılık duş alınca geçiyor birde hem zihin hem beden olarak kendımı yormamalısın ilk kramo girdiğinde korkudan acile gitmiştim ebe parmakla alttan muayene etmek istedi kabul etmedim bu konuda bilinçli olmanız daha iyi alttan muayene doğumu tetikler zaten açılman varsa sancıdan duramazsın o yüzden yalancı sancıların normal oldugunu bil
Kubrarmz Bet1 evet bende bacaklarımı hissediyorum . Geceleri kramp giriyor ağrıdan. Henüz nst ye girmedim daha sancilarmi bilmiyorum. 😪
Kubrarmz gizem_zybk bendede belim çok ağrıyor. O anlık acıda ayaklarım tutmuyor sanki boşluğa düşmüş gibi oluyorum
Bet1 Kubrarmz haftanız gelmiş aslında girmeniz lazimdi. Benim çatı ağrısı falan da var mahvoldum 2 gündür resmen çok ağrım oluyor. Benim ilki sezeryandi ikinci de sezeryan olacak sayılı gün diyip bekliyorum az kaldı
Kubrarmz Lagerthha Yalancı sancılar diye düşünüyorum ama işte direk genital bölgede acı hissetmem değişik
Ysmnkrkrs Aynı şeyler bende de oluyor 34 e gircem ben de. Vajinada arada oluyor ama karnımda acı acı bir ağrı ve sertleşme oluyor korkuyorum valla erken dogururum diye 36. Haftayı bitiriyim valla rahat edicem korkularım gidicek 😣