Merhaba kızlar 32+4 haftalık hamileyim. 3gün gönce bebeğim içimde kaskatı oluyodu muayene için gittim nst ye bağladılar sancım çıktı direk acil kadın doğuma gönderdiler serum falan taktılar 3-4 saat nst ye bağlı kaldım sancılarım azalmıştı ama doktor sancıları serumla durdurduk artarsa gel yatış yapıcaz dedi açılmam yok suyum da iyi fakat 3gündür sürekli kaskatı olmaya devam ediyor bebeğim arada bir hareketleniyor da ne yapacağımı bilemedim normal mi bu benim gibi olan varmı ekstra olarak dünden beri göğüslerim sancıyor çok hafif sıktğımda süt geliyordu