Aynı durumu yaşayan var mı bilmek istiyorum arkadaşlar.. Dün test yaptım ve anında çift çizgi çıktı, hiç beklemiyorduk korunduğumuz için, bir de kan da baktırayım dedim ve hcg 50 bin yani neredeyse 8 haftalık olabilir ve ben 1 ay önce adet gördüm, sanırım üstüne görme denilen olayı yaşadım.. Kendimi çok sıkıntıda hissediyorum, nasıl olacak daha kucağımdaki bebeğim 5 aylık oldu, birlikte nasıl baş edeceğim.. Eşim kayınvalidem “beraber bakacağız, yalnız olduğunu düşünme, Allah o kadar isteyene sabrettiriyor, zamanını bekletiyor.. Bize verdi Allah ın gücüne gider, üzülme.” diyorlar. Kızım çok uslu bir bebek geceleri uyur, çok ağlamaz, sağlığı sıhhati çok şükür yerinde.. beni hiç yormadı anlayacağınız.. Ama ben o kadar hazır değilim ki.. Bu durumu yaşayan arkadaşlarım varsa, deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum 💖