Merhaba hanımlar:) 4 haftalık gebeyim henüz yeni öğrendik..Ama yıllardır aç karnına türk kahvesi alışkanlığım var hemde duble..İçmeyince gün aymıyor gibi hatta başım bile ağrıyor bazen içmeğimde..henüz doktora sormadım ama acaba günde bir fincan içmeye devam etsem sorun olur mu? Bilen var mı?🌸