Ayseeesi Merhaba arkadaşlar bugün beta hcg 29 olduğunu öğrendim ama sorun şu ki ben 2-3 gün önce dideral ilaç içtim nabzım çok yüksekti diye . Bebege zarar verir mi diye korkuyorum