Umut bende çok beğeniyorum ama amcamın oğlunun adı 😐selim de eşim beğenmedi . Evet Unisex bi isim ama çok içime sinmiyor Samed çok güzel eşimi ikna edemiyorum şimdi malum isimlere büyükler çok karışıyor istiyorum ki kendi oğluma ben sevdiğim isim koyayım yani inşallah