EdaDeyis bende yeni oldum serum takılmak istedim doktorum önermedi (Parol tablet 6 saatte bir, otrivine burun spreyi 8 saatte bir, andorex gargara 8 saatte bir, ıhlamur bal zencefil ve bol sıvı tüketmeye çalış) bu mesajı attı burun spreyi açtı benim burnumu da nefes alamıyordum gargarayıda alıp yaparsan baya hafifliyor bal ve limonlu ıhlamur da kaynatıp içtim sesim düzelmedi hâla ama diğer şikayetlerim geçti, vücudum ve başım ilk günler çok ağrıdı onun için de 6 saatte bir parol içebilirsin