Hilalsevimm Kızlar merhaba bugün doktorum çatı muayenesi yaptı. Az önce de çamaşırımda nişanın geldiğini gördüm. İlk gebeliğim bu o yüzden acemiyim biraz. Tahmini ne zaman doğum başlar acaba?
aydaaa Hilalsevimm ben nişanım geldikten 4 gün sonra doğum yaptım. Ama kişiden kişiye değişebiliyormuş tabi bu durum.
Secil2818 Hilalsevimm benimde 2 gün önce geldi, şeffaf bi yapıda da olabiliyor. Sancılarım düzensiz, suyumda gelmedi henüz. 39+4 bugün itibariyle. Nişan geldikten 1 gün sonra da doğum olabiliyormuş 3 gün sonrada hatta 1 2 hafta sonra da
Hilalsevimm Dilara_28 eğer kendini sıkmaz rahat bırakırsan hiç acıyan bir şey değil ben de çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı şükür
Hilalsevimm Secil2818 bakalım artık kısmet hepimiz beklemedeyiz. Siz de bir avazda halledin inşallah 🙏🏻
Elifmom Hilalsevimm canım benim nişanın geldi gittim doktora 3 cm acilmam olmuştu bide sancı sıfırdı iki gün hastaneye yatış verdiler acilmam.olmadi en büyük pişmanlığım gitme hastaneye sancılarını takip et sancıların beş dakikaya bire düştüğü gibi acilman olmuş demektir hastaneye git tek avazda kurtul inşallah .
Emraida Elifmom 3cm açılmayla ne kadar sonra doğum yaptınız? Banada 2 parmak açılma var diyr 1 haftadır hastanede yatıyorum her an doğum olabilir diyorlar, 34hafta oldum daha cok erken inşallah daha fazla açılma olmasın diyr dua edıyorum hep yatıyorum