Hakin denizozulkerr Ama idrar tahlili disindada bi tahlil veya muayene yapilmiyoor.. boyleside icini rahatlatmiyor insanin bekle babam bekle…
ElmasHmdllah denizozulkerr 3 denizozulkerr 3 kilo 200 gram dedi doktor herşey normal dedi ama açılma yok bende normal doğum istediğim için evde bekliyorum benim nefes alacak ciğerim kalmadı hanımefendi içerde geziyor 😂🤦🏽♀️
-EdaOzdenn- denizozulkerr benim bebeğiminde kilosu 4 ü geçti ve son 9 günüm kaldı normal olacak sanırım 😓