sekerinannesi_ aynen teşekkür ederim ☺️
Meli-sa cok geçmiş olsun haklısın inan akıl almıyor böyle durumlar 🤷
Sibelsibos teşekkür ederim canım rabbim size yaşatmasın çok zor 😣
Meli-sa inşallah canım bekle sen hayırlısıyla belki birşey vardır 😊
H1z2a3 inşallah yaa vardır
Meli-sa kız ben adetim 16 gün geçtikten sonra pozitifi gördüm
Asli1453 benim 10 gün gecikti testler negatif
Papatyadusler bekle biraz daha benimde hep negatifti
Asli1453 canım o kadar zor ki beklenti içinde olmak inşallah çok istiyoruz
Papatyadusler Rabbim sevindirir inşallah cnm sabir
Meli-sa bugu le bwrabee 12 gundir olmuyor
emir_01 inşallah güzel sonuçlar aliriz
Hamile olmadığınıza eminseniz adet söktürücü masaj var YouTube tan bakabilirsiniz
Sssevgiii emin değilim yapamam malesef
Sssevgiii malesef dün oldum
Sssevgiii ismi ne canım
Papatyadusler insallah