Nisn23 doktorum o yıl konusunda bişey demedi suan 2 yasında oğlum karnımdaki 6 haftalık. Kız olursa daha ümitliyim ancak bu daha çok küçük birde düşük riskim var 🤦🏻♀️tayinimiz bursadan şırnağa çıktı orda nasıl yaparım riskli olursa bilmiyorum.sizin artık kapatmaz o aylara kadar netleşiyor o yakın değilse rahme korkmayın Allahın izniyle❤️birde devlete gitmemi söyledi devlet riskli gebeliklerde daha donanımlı özeller kaçar bu durumdan dedi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda🌸🙈