Ayselkayaa Kızlar 39+5 hamileyim belimden kasıklarıma bi ağrı giriyor tuvalete koşuyorum idrara sıkışıyorum ıslak mendille silince pembemsi oluyor sancı çıkıyor sonra yine giriyor 10 15 dakika sonra nolur bişey söyleyin
Yamanbera Hastaneye gidip nstye girmeni öneririm yalancı sancıda olabilir doktoruna bi danış istersen
Ayselkayaa iremkoftercioglu Evet acele etmek istemiyorum biraz daha sancıları takip etmek istiyorum doğum başlamış olabilir mi bi o kafamı karıştırıyor
Tatlicilek Ayselkayaa hastane mesafesini de kat bu hesaplamaya yolda doğurma 🥹aman git hastaneye olmadı geri dönersin stres yapma yani
Havvaca Duş al beline dayanabileceğin kadar sıcak su tut eğer duştan sonra ağrın artıyorsa doğum sancısı demekmiş burda çok yazan oldu bu şekilde
Ayselkayaa Havvaca 01 16 da bi girdi ağrı çıktı 26 geçe tekrar girdi bi yandan afedersiniz ishal de oldum birden bire
Bircandeniz Havvaca bende sancım varken bu söylenen aklıma geldi köydeydik eve geldim duş aldım. Baktım duştan sonra sancı geçmiyor hemen hastaneye gittim zaten direk doğuma aldılar.
Ayselkayaa LionsMom Doğum oldu hastaneye gelmem de bi 40 dakika sürmüştü 6 cm açılma olmuştu 8 le aldılar normal doğum ☺