Sevvallll12 bez pişik yapmaz, altını sık değiştirmezsen, içeriği temiz ürünlerle silmezsen, çişli bırakırsan, verdiğin mamadan veya da sütten alerji olursa pişiğe davetiye oluyor ama fazla bez stoklama benim oğlum hastalık geçirdiği için biz 2 ay 1 numara kullandık 2.ay 2 numaraya geçtik sleepy kullanıyorum çok memnunum