Kızlar belediyenin dağıttığı anne sütünden faydalanıyorum ancak paket açıldıktan sonra direkt 2gun içinde bitmesi lazımmış benim 5 gün oldu kutusu açılali 1bardak içmiştim bugün üstünden 5 gün geçtiğini unuttum ama bozulmamış gibiydi tadı hala tatlı gibiydi bişey olurmu acaba