usenmedimyaptimbirvelet Bu yerleşme kanaması nedir yahu kaç gün sürer bir gün biter diğer gün tekrar mı başlar kırmızı renkte mi kahverengi renkte mi olur bilen biri beni aydınlatsın regl miyim değil miyim anlamıyorum doğumdan sonra böyle regl gören oldu mu
PervinY usenmedimyaptimbirvelet İlk haftalarda azıcık pembe 2 3 damla kan gelmişti bende. Yerleşme kanaması demişti doktor. Herkeste farklı olabilir tabi.
ms_annisko usenmedimyaptimbirvelet bir gün biter sonra yine başlar dediğiniz akıntınız kanama sonrası beyaza dönüyor sonra yine kanama mı oluyor
Yagmurmeric usenmedimyaptimbirvelet benim adete 1 hafta varken oldu pembe lekelenme iki gün ara ara, erken adet Olcam sandım sonra adet tarihim geldi olmadım 5 gün geçince test yaptım hamile olduğumu öğrendim. Bu şekilde olmuştu benimki yani
usenmedimyaptimbirvelet defneemom hayır yapmadım dünyam başıma yıkılmasın diye yapmıyorum ama kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum kanama beni düşündürüyor ne alaka bir durup bir devam etmesi
defneemom usenmedimyaptimbirvelet benimde ilk reglimde kanamam çok oldu doğumdan 2 ay sonra oldum şimdi bu ay sonunu bekliyorum 😬
usenmedimyaptimbirvelet ms_annisko hayır hep kırmızı şeklinde sonra kahverengiye dönüyor o leke bitti şimdi beyaza dönmüş gelmiyor bi kaç gündür
usenmedimyaptimbirvelet Yagmurmeric pembe değil ki baya kırmızı benimki sonra kahverengi oluyor anlamadım regl falan mı bu
ms_annisko usenmedimyaptimbirvelet doğumdan sonraki olduğum ilk adet doğum öncesi gibi olmamıştı, biraz pembemsi gibi ama yoğun akıntı olarak geldi ilk, sonra yoğunlaştı ama hiç azalma ya da kesilme vs olmadı artarak devam etti. Belki adet görüyorsunuzdur ama kısa sürmüş sanki biraz gün olarak
usenmedimyaptimbirvelet ms_annisko ya inşallah kidste böyle yazanları gördükçe kafamda kuruyorum uyuyamıyorum artık düşünmekten test alsam aslında bitecek tüm bu düşüncelerde işte korkuyorum bir yandan
Esraaaaacun usenmedimyaptimbirvelet yerleşme kanaması adet tarihinden önce yaşanan pembe veya kahverengi şeklindeki damla şeklinde veya akıntı şeklinde kanamadır . Benim adet bitişimdeki gibi olmuştu pembemsi kahverengimsi gelmişti tabi ben hamile düşüncemi ertelemiştim dedim adet başlangıcı heralde o sırada adet tarihimi de önemsemiyordum 🙂
ms_annisko usenmedimyaptimbirvelet sizi çok iyi anlıyorum ben lohusa kanamam bittikten çok kısa süre sonra adet oldum sonra fark ettim ki bu ay neredeyse 10 gün gecikmiş resmen kalbim sıkıştı çünkü bebeğim çok küçük 3 ay 10 günlük. Düzene oturması zaman alır dedim ama dediğiniz gibi gecikip de hamile kalanları gördüm kidste hem de bebeklerimiz yaşıt. Hemen test yaptım negatif çıktı birkaç gün sonra da adet gördüm