Arkadaşlar pazartesi kan tahlili yaptı doktorum bugün sonuçları aldım ve bana kan demir eksikliğimin yüksek olduğunu tekrar demir için kan ver salı günü görüşelim büyük ihtimalle damardan kan ve demir takviyesi vericez dedi. Nasıl oluyor başına gelen var mı ?