Cansu901 bazı odalar iki kişilik oluyormuş erkek almıyorlarmış doğru mu sizin de öyle mi? Ben annemin kalmasını istiyorum doğum tecrübesi olduğu için beni daha iyi anlayabilir bence 😂 hastanem yakın eşim de yakınlarda olur kayınvalidem ile bizim evde kalırlar zaten geç gider erken gelir diye hayal ettik bakalım hayrlarla.