Beyzaanur5 Hanımlar bebeğim normalde 32+3 ama doktora gittim bugün kontrolde 34 hafta dedi 2 hafta ilerde normal bize göre dedi ama gelişi yiriliği sizce kötü mü nasıl ilk gebelik korku var 🫠 hemde şu an rahimde kafası ama açılma yok çok şükür 🤲🏻
Maria21 Beyzaanur5 benimde 34+4 ama iki hafta ilerde dedi biraz iri bebek enazindan seninki ters değil benimki ters son haftaya kadar donmesse sezeryan olucak mecbur
Beyzaanur5 Maria21 kötü falan dedi mi ilerde olmasına doktor benimki bizim için normal dedi iri olması ama ben yinede telaşlandım erken gelir mi diye anca dinlen egzersiz yapma dedi 🥲😂Rabbimde size yardımcı olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza evladınızı umarım düzelir normal doğum olur Hayırlısını versin rabbim ❤️