cauuv1 amin Sezaryan mı normal doğum mu oldu canım birde ikinci miydi senin doğum ☺️
Eylulmom ilk doğum , geçmişteki saglık sorunumdan dolayı zorunlu sezeryandı 🥰
cauuv1 ay ne güzel hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün
Eylulmom amin insallah tesekkürler 🌝
Neslihanyagci Çarpıntı sıkıntısı bende de çok var ya sezeryan olmak istiyorum da bakalım