MerveSoner45 Nur_50 ah gel bide bana sor gebelik şekeri var kaburga ağrıları var kaşıntı var ödemlerden balon oldum ya sabırr 😀😀
Bilgeaknn 36+2 den selamlar , sık idrara çıkma , idrar kaçırma, gece uykusuzluğu , ödem , şişkinlik ve 9 ay geçmeyen mide yanması 🥹 bayramdan sonra sezeryan var arkadaşlar . Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏
Nur_50 Bilgeaknn oy maşallah rabbim yardımcın olsun rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Nur_50 Elenora yaa inşallah benim bulantım olmadı o yüzden sordum 😂acaba sonradan olur mu diye korkuyorum.
MerveSoner45 Nur_50 yolun başı en güzel zaman karnın daha yok ağırlaşmadın kıymetini bil zira son zamanlar uyku falan yok 😀😀