Esenturgay benimki de şuana kadar normaldi son kontrolde kafa 3 gün ilerde çıkmış karın çevresi 6 gün geride hatta ama doktor bu oranlara geride veya ileride diyemeyiz dedi. Gerilik veya fazla büyüme denmesi için 1 ay kadar ileride veya geride olması lazım dedi. Bir de kafası 2 hafta ileride bile olsa dogdugunda ‘aa ne kadar koca kafalı bı bebek’ dencek kadar büyük olmuyormus vücuduna göre. Anca 1 ay ondeyse boyut gözle görülür fark yaratirmis 🥰