Bende mayısın 29 da 2 sezeryanimi oldum son 10 gün çok stres yapmıştım ne uyku ne yemek yiyebildim en son ameliyata girerken çok ağladım korkudan doktoruma sarldim ne olur bana sakinleştirici verin diye sağolsun korkularımi hafifletti gözlerimi actigimda odaya çıkıyordum nasıl yani bitti mi diye şaşkınlık içerisindeydim maşallah ayağa ilk kalktıktan sonra hiç yatmadım bebeğimle kendim ilgilendim eve geldiğimde normal günlerde nasilsam öyle devam ettim demm o ki boş yere kendimi korkutmusum sizde içinizi rahat tutun ne oldu ne bitti anlamayacaksınız bile rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲